شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

پاور بانک تبلیغاتی وایرلس ۱۰ هزار میلی آمپر

۶۵۰/۰۰۰ تومان

پاور بانک 10000
مدل KP16
فست شارژ

قابلیت چاپ لیزر و فلت بد
با امکان لیزر طرح دلخواه شما

 

توضیحات

پاوربانک‌ تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب هستند که در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، سمینارها، و مهمانی‌های کاری به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها از انواع مختلف و با کیفیت‌های متفاوتی برخوردارند، اما باید توجه داشت که در بازار نمونه‌های بی‌کیفیت نیز وجود دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند به جای تبلیغ، برعکس، ضرر زیادی به شما وارد کند.

پاوربانک KP16 یکی از مدل‌هایی است که می‌توان برند و لوگوی شرکت را بر روی آن چاپ یا لیزر نمود. با خرید پاوربانک‌ تبلیغاتی از مجموعه تک گیفت، هدایای تبلیغاتی لاکچری و کاربردی به مشتریان خود هدیه داده اید.

استفاده از پاوربانک به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی، به‌ویژه برای افرادی که از تلفن‌های همراه بیشترین استفاده را می‌کنند، بسیار موثر است. با توجه به کاربری گسترده این ابزار، قیمت آن نیز در طول زمان کاهش یافته و به‌راحتی در بازار موبایل و تبلت مورد توجه قرار گرفته است.

شاید پیش‌آمده باشد که در حین مسافرت یا در مکانی که برق در دسترس نیست، شارژ موبایل شما تمام شود و در همان لحظه نیاز به ارتباط با دیگران داشته باشید. در این مواقع، پاوربانک تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند.

امتیاز شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاور بانک تبلیغاتی وایرلس ۱۰ هزار میلی آمپر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها