مقالات

هدایای تبلیغاتی لاکچری

هدایای تبلیغاتی لاکچری

چکیده مطلب:

هدایای تبلیغاتی یکی از عوامل موثر در افزایش بازدهی فروش کسب و کارها می باشد. در بین این همه تنوع هدایای تبلیغاتی لاکچری برای مدیران و کارمندان بالا رتبه خریداری می شود تا بتوانید تعاملی مثبت و سازنده با آن ها داشته باشید. منظور از هدایای تبلیغاتی لوکس، هدایای بسیار گران و مجلل بی استفاده نیست! بلکه باید هدایای تبلیغاتی لاکچری، کاربردی بوده و با حوزه فعالیت تان مرتبط باشد. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا از مهم ترین ویژگی هدایای تبلیغاتی لاکچری گفته و لیست هدایای تبلیغاتی لوکس را معرفی نماید. 

 

ویژگی هدایای تبلیغاتی لوکس

 

ویژگی هدایای تبلیغاتی لاکچری

 

  • مهم ترین ویژگی هدیه تبلیغاتی لوکس، ظاهر زیبا و جذابیت آن هاست. اگر هدایا ظاهری جذاب داشته باشند مخاطب تا سال های زیادی آن را نگه داشته و به عنوان وسایل تزئینی استفاده می کند.
  • قطعا هدایای تبلیغاتی لاکچری قیمت و هزینه بیشتری نسبت به مابقی هدایا دارند.
  • اگر قصد ایجاد رابطه پایدار و صمیمی با مدیران شرکت های بزرگ و مهم دارید حتما هدایای تبلیغاتی لوکس را انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی لوکس در عین زیبایی، کاربردی باشند.
  • هدایای تبلیغاتی لاکچری نشانگر اصالت و اعتبار برند شما هستند.
  • هدیه تبلیغاتی لوکس باید متناسب با مفام شخص هدیه گیرنده خریداری شود.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید :

هدایای تبلیغاتی اقتصادی برای مدیران

تعیین بودجه هدایای تبلیغاتی


 

معرفی هدایای تبلیغاتی لاکچری

 

لیست هدایای تبلیغاتی لاکچری و لوکس

 

هدایای لوکس مدیریتی در عین برخورداری از کیفیت بالا، باید کاربردی باشند خوشبختانه مجموعه تک گیفت هدایای تبلیغاتی خلاقانه، لوکس و کاربردی را با قیمت مناسب فراهم کرده تا به راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید. در قدم اول بهتر است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا خیال تان از هزینه تبلیغات و کیفیت راحت شود. موارد زیر از بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی و خصوصی برای مدیران و کارمندان ارشد می باشد.

ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی لاکچری مدیریتی، ست مدیریتی تبلیغاتی است. برای تاثیر بیشتر ست مدیریتی می توانید اقلام موجود در ست را با سلیقه و رنگ مورد علاقه شخص هدیه گیرنده سفارش دهید. شما می توانید در این ست ها از پاور بانک، خودکار، سررسید، فلش مموری و… با کیفیت بالا استفاده کنید. تنوع محصولات در ست چرمی، بسیار گسترده و کاربردی است.

وسایل چوبی تبلیغاتی

یکی از موثرترین و ماندگارترین هدایای تبلیغاتی لوکس، ست وسایل چوبی تبلیغاتی است که بسیار کاربردی هستند. این مجموعه با طراحی‌های زیبا و هنری، نشان دهنده حرفه‌ای بودن هنرمندان در هنر چوب بوده و دارای دوام بسیار بالایی است. این هدایا علاوه بر کیفیت برتر، به مخاطبان احساس زندگی و شادابی را القا می‌کنند.

در این مجموعه، محصولات متنوعی از جمله ساعت‌های رومیزی، رومیزی‌های کاربردی و چند منظوره، گلدان‌های تراریوم، فلاسک‌ها، ماگ‌ها و… قرار دارند که همگی با دقت و با کیفیت بالا درون پک‌های چوبی زیبا قرار می‌گیرند. با توجه به این تنوع و توانایی انتخاب، می‌توان با اهدای این هدایا، مخاطبان خود را به خوشحالی و وفاداری به سوی برند خود سوق داد. به هر محل و موقعیتی که مخاطبان شما قرار دارند، این هدایا قابل استفاده و جذابیت خاص خود را دارند.

صنایع دستی تبلیغاتی

یکی از هدیه تبلیغاتی لوکس و مجلل، ست صنایع دستی تبلیغاتی است. با اهدای این ست به مخاطبان، می‌توانید ارزشمندی و کفایت بالای آن‌ها را نشان دهید. هر گونه طرحی بر روی این محصولات، هنر دست ایرانیان را به نمایش می‌گذارد، که این امر آن را به اهمیت بالایی می‌انجامد. با این توجه، ست هدایای صنایع دستی می‌تواند یکی از لوکس‌ترین و لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی باشد که در اختیار شما قرار می‌گیرد.

وسایل الکترونیکی لاکچری

با پیشرفت جهان مدرن، تقریباً همه افراد به لوازم الکترونیکی و دیجیتال وابسته شده‌اند. به همین دلیل، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی با تنوع و کیفیت بالا، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هدایا در دنیای تبلیغات هستند که بسیار کاربردی نیز می‌باشند. مهم است به یاد داشته باشید که هر چه کیفیت این هدایا بیشتر باشد، ارزش آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. پاوربانک‌های تبلیغاتی با ظرفیت‌های مختلف و طرح‌های لوکس، فلش‌های تبلیغاتی با حافظه‌های گوناگون، شارژر فندکی، هدفون، اسپیکر، موس و کیبورد بی‌سیم و … از محبوب‌ترین انواع این هدایای لاکچری هستند.

خودکار و خودنویس لاکچری

یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی است که یکی از ضروری‌ترین وسایل برای هر فرد است. سفارش خودکار تبلیغاتی مناسب و شیک باعث می‌شود که پس از هر بار استفاده، فرد نام برند و لوگوی شما را ببیند و احساس خشنودی و رضایت از دریافت این هدیه را داشته باشد. شما می‌توانید در کنار خودنویس تبلیغاتی، از دفترچه یادداشت یا سررسید نیز استفاده کنید.

محصولات چرمی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی لاکچری محسوب می‌شوند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. جنس، طراحی خاص، کیفیت و مدل‌های متنوع هدایای تبلیغاتی چرم، آن‌ها را بسیار پرطرفدار کرده است. ست محصولات چرمی تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک هدیه ویژه برای مخاطبان شما مطرح شود و انتخاب اینگونه هدایا سبب تمایز و ویژگی خاص برند شما می‌گردد. می‌توانید از چرم طبیعی یا مصنوعی در تولید این هدایا استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که در چاپ و طراحی هدایای چرمی، متن تبلیغاتی شما نباید تمام سطح هدیه را پوشش دهد زیرا این امر از زیبایی هدیه کاسته و بازخورد مثبتی نخواهد داشت.

 

مزایای هدیه تبلیغاتی لوکس

شناخت بهتر و بیشتر برند و کسب و کار با استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس، ماندگاری در ذهن مخاطبان و مشتریان را تقویت می‌کند. این هدایا سبب ایجاد حس وفاداری و ارزش در مشتریان نسبت به برند شما می‌شوند.

 

هدایای تبلیغاتی لاکچری تک گیفت

 

هدایای تبلیغاتی لاکچری تک گیفت

 

یک هدیه تبلیغاتی لوکس باکیفیت، به زیبایی و ارزش برند شما اشاره می‌کند. ایجاد ارتباط قوی با مشتریان، توسعه کسب و کار و ایجاد تصویری متمایز در ذهن مخاطبان، از مزایای برجسته هدایای تبلیغاتی لوکس است. تک گیفت با ارائه هدایای تبلیغاتی لاکچری، بهترین گزینه برای شماست. برای ثبت سفارش هدیه تبلیغاتی می توانید از طریق سایت یا تماس با کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما اقدام کنید. هدف ما، رشد و ترقی کسب و کار شماست.

 

 

۵/۵ - ۱امتیاز

12 نظر در “هدایای تبلیغاتی لاکچری

  1. اشکان گفت:

    سلام همه هدایای تبلیغاتی لاکچری گران قیمت هستند؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله. باتوجه به اینکه هدایای تبلیغاتی خاص تری هستن و طبیعتا برای تولید آنها هزینه بالاتری محتمل شدیم قیمت متوسط تا گران دارند.

  2. ماندانا رسولی گفت:

    یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس واقعا محصولات چوبی هستند چون هدیه جدید و به روزی هست و حس شیک بودن میده به مخاطب

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله با شما موافقیم دوست عزیز واقعا هدایای تبلیغاتی چوبی حس لاکچری و صمیمیت بیشتری می دهند.

  3. f.farzin گفت:

    salam kheili khoob bood mamnoon.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام ممنون از وقتی که گذاشتید

  4. خانم نظری گفت:

    کاش قیمت هدایای تبلیغاتی لاکچری هم میزاشتید.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز تمام محصولاتی که نام بردیم در سایت دسته بندی جداگانه دارند که می توانید قیمت آنها را چک کنید. از طرفی میتونید با مشاورین ما در تماس باشید: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  5. علامه گفت:

    هدایای تبلیغاتی لوکس باید به صورت عمده خرید یا به تعداد کم هم سفارش می گیرید؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام وقت بخیر هدایای تبلیغاتی لاچری هم به صورت عمده و هم تعداد کم سفارش گرفته می شوند.

  6. رضوی گفت:

    واقعا فقط یه هدیه تبلیغاتی لوکس میتونه اثر خوبی بزاره و بازدهی فروش رو بالا ببره.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام ممنون از نظرتون ولی در بعضی شرایط اگر هدایای تبلیغاتی ارزان درست خریداری شده و به مخاطب هدف درست اهدا شوند بسیار تاثیر گذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *