مقالات

هدایای تبلیغاتی روز کارمند

هدایای تبلیغاتی روز کارمند

چکیده مطلب:

در تقویم روز چهارم شهریور، جشن و بزرگداشت روز کارمند است و بهتر است که هدایای تبلیغاتی متناسب با این روز را به کارمندان عزیز خود تقدیم کنید تا از این لحظه خاطره‌ای خوشایند داشته و موجب ارتقا سطح روحی آن ها شویم. کارمندان، قلب زنده و پویای هر سازمانی هستند و بدون حضور و تلاش آن‌ها، پیشرفت و موفقیت شرکت‌ها ممکن نیست. در این روز خیلی از کارفرماها و رؤسای شرکت‌ها به دنبال هدایای تبلیغاتی لاکچری و نفیس برای کارمندان خود هستند تا بتوانند زحمات آن‌ها را جبران کنند. البته اگر تعداد کارمندانتان زیاد است پیشنهاد می کنیم هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی خریداری نمایید. اگر به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند هستید در ادامه با شرکت هدایای تبلیغاتی ما همراه باشید تا نکات خرید هدیه مناسب برای محل کار را گفته و به معرفی هدیه روز کارمند به کارمندان دولت، دانشگاه آزاد، بانک و… بپردازیم.

 

مزایای خرید هدیه برای کارمندان

 

مزایای خرید هدایای تبلیغاتی روز کارمند

 

بطور کلی، هدیه دادن نشان از قدردانی مدیر یک شرکت یا موسسه است، که می‌توانید با اهدای هدایا به پرسنل خود به خاطر تلاش‌هایشان در رسیدن به موفقیت تیمی، از آن‌ها تجلیل و سپاسگزاری کنید؛ امروزه هدیه دادن به کارمندان یک استراتژی برای موفقیت بیشتر سازمان‌هاست. در ادامه دلایلی را که شما باید به واسطه آن‌ها از کارمندان خود تجلیل کنید، ذکر کرده‌ایم:

  • بالا بردن راندمان و کیفیت کار کارمندان
  • ایجاد فضای صمیمی و روابط قوی با پرسنل
  • دیده شدن کارمندان نمونه و قدرشناسی از آن‌ها
  • ایجاد انگیزه و تعهد
  • تقویت خلاقیت کارمندان
  • حمایت و پشتیبانی از کارمندان
  • ایجاد حس قدرشناسی
  • ایجاد حس رقابت سالم در بین کارمندان
  • تقویت صبوری و تحمل کارمندان
  • افزایش اعتماد به نفس

تصور اشتباه این است که برای دستیابی به این مزایا، لازم است که هدایای گران و با قیمت بالا را تهیه نمایید. بلکه بهترین هدیه روز کارمند را می‌توانید از بین انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی با قیمت‌های مناسب برگزینید. تک گیفت شما را یاری می‌کند تا پکیج هدیه روز کارمند را به شایسته‌ترین حالت ممکن برای کارکنان خود ارائه دهید.

 

هدیه مناسب برای محل کار

 

انواع هدایای تبلیغاتی روز کارمند

 

گیفت تبلیغاتی برای روز کارمند انواع مختلفی دارند. از لوازم ‌مورد نیاز روزانه گرفته تا لوازم دیجیتالی و لوازم ماندگار و ارزشمند هدایایی هستند که می‌توانند مناسب‌ترین هدیه برای روز کارمند باشند. انواع این هدایا عبارتند از:

هدایای تزئینی و دکوری: یکی از گزینه‌هایی که برای هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند مناسب است، هدایای دکوری و تزئینی است. عمدتاً هدایای تزئینی و دکوری را طوری طراحی می‌کنند که کاربرد کمی دارد و تزئینی است مانند خرید صنایع دستی تبلیغاتی، وسایل چوبی تبلیغاتی و… در قبال آن، از زیبایی و ارزشمندی بالایی برخوردار شده است. البته ممکن است چنین هدایایی برای تمامی کاربران قابل پسند نباشد. بنابراین باید هدایایی انتخاب شوند که در کنار زیبایی، کارایی هم داشته باشند.

هدایای کاربردی: گونه دیگری از هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند، هدایای تبلیغاتی خاص و جدید کاربردی هستند. بیشتر این هدایا از نظر زیبایی دست کمی از هدایای تزئینی ندارند اما در امور روزانه زندگی کارمندان بسیار کاربرد دارند. خرید اسپیکر تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، سر رسید تبلیغاتی، دفتر تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی،فلش مموری تبلیغاتی، جا کلیدی تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی و مواردی از این قبیل در دسته لوازم کادویی کاربردی قرار می‌گیرند.

 

نکات خرید پک هدیه کارمندی

 

نکات خرید هدایای تبلیغاتی روز کارمند

 

اکنون که با تاریخچه‌ی مختصری از شغل کارمندی و اهمیت و ارزش آن در طول سال‌ها آشنا شدیم، بهتر است به بررسی مهم‌ترین نکات خرید هدایای تبلیغاتی روز کارمند بپردازیم. هدیه روز کارمند که با نام هدایای تبلیغاتی اداری نیز شناخته می‌شود، همانند سایر هدایای ویژه برای مناسبت‌های مختلف باید ویژگی‌های مناسبی را داشته باشد. برای انتخاب هدایایی با بهترین ویژگی‌ها و بیشترین تاثیرگذاری رعایت تعدادی از نکات ضروری می‌باشد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هدایای کاربردی بهترین‌ هدیه برای روز کارمند!

برای چنین روزی تهیه هدایایی که صرفاً جنبه تزئینی داشته باشند، به تنهایی چندان مناسب نمی‌باشد. در واقع باید به فکر تهیه هدایایی با کاربردهای مشخص باشید. هدیه‌هایی که به صورت روزمره استفاده شوند، از نظر روانشناسی تاثیر بیشتری بر افراد خواهند داشت. پس چرا شما یکی از این هدیه‌ها را تهیه نکنید؟ با تهیه چنین مواردی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

هدیه روز کارمند و تبلیغات

تبلیغات از بخش‌های حیاتی برای هر شرکت و سازمانی است. در واقع از طریق همین تبلیغات است که کسب و کارها مشتریان جدید یافته و به سوددهی می‌رسند. یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی، ارائه هدایا به کارمندان خودی می‌باشد. بله درست متوجه شدید! مدیران خبره و هوشمند با تهیه هدایای تبلیغاتی برای کارمندان خود نه تنها ارزش آنان برای سازمان را نشان داده و به پاس زحماتشان از آنان تشکر می‌کنند، بلکه کار تبلیغات خود را نیز انجام می‌دهند. این کار را می‌توان با درج نام تجاری و برند مخصوص شرکت روی هدایا انجام داد. کارمندان ممکن است این هدایا را در مکان‌های مختلفی به کار ببرند و همین باعث دیده شدن هر چه بیشتر نام شما شود. یکی از عللی که تاکید ما بر هدیه‌های ترکیبی و کاربردی است، همین موضوع می‌باشد.

بسته‌بندی زیبا هدایای تبلیغاتی

مهم نیست هدیه شما ارزان قیمت است یا گران قیمت، کوچک است یا بزرگ، کاربردی است یا دکوری، هدیه شما هر چیزی که باشد باید بسته‌بندی منظم، تمیز و زیبایی داشته باشد. در واقع جعبه و بسته‌بندی هدیه اولین چیزی است که افراد مشاهده می‌کنند.

از طرفی بسته‌ بندی هدایای تبلیغاتی نشان دهنده میزان اهمیت افراد برای شما است. حتی اگر گران قیمت‌ترین و بهترین هدایای موجود در بازار را نیز تهیه کنید اما به فکر بسته‌بندی مناسب نباشید تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.

 

قیمت هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند

 

قیمت خرید هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند

 

برای تعیین بودجه‌ هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند نیاز است، ابتدا اهداف روشنی را مشخص کنیم. باید تعیین کنیم که چه گروهی از مخاطبین قرار است از این هدایا بهره‌مند شوند و به چه منظوری از آنها استفاده کنند. این کار باعث می‌شود هزینه‌های اضافی کاهش یابد. هر هدیه ویژگی‌های خاص خود را دارد.

واضح است که برای استفاده از هدایا با کیفیت و لوکس، باید بودجه بیشتری را در نظر گرفت. اما نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا تک گیفت اینجاست تا هدایای زیبا، لوکس و مدرن را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کند.

با ارائه این هدایا به کارمندان، حس وفاداری آنان به شما تقویت شده و احساس رضایت آن‌ها از سازمانی که در آن فعالیت می‌کنند افزایش می‌یابد. باید توجه داشت که مهم‌ترین نکته در خرید هدایای تبلیغاتی برای روز کارمند این است که این هدایا باید به گونه‌ای باشند که کارمندان نتوانند آن‌ها را نادیده بگیرند.

 

۵/۵ - ۱امتیاز

8 نظر در “هدایای تبلیغاتی روز کارمند

  1. شرکت افراگستر گفت:

    سلام پک هدیه کارمندی برای سفارش موجود دارید؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  2. سپهر فراهانی گفت:

    هدیه برای خانم کارمند چی پیشنهاد میدین؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام تمامی هدایای تبلیغاتی که معرفی شدند برای خانم ها مناسب هستند باتوجه به میزان بودجه تون صنایع دستی تبلیغاتی، پاور بانک، اسپیکر، ست مانیکور تبلیغاتی و… مناسب خانم ها هستند.

  3. شبنم گفت:

    لطفا هدیه مناسب برای محل کار بیشتری معرفی کنید.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام چشم حتما دوست عزیز ممنون از نظرتون.

  4. اردستانی گفت:

    سلام واقعا خرید هدیه برای کارمندان خیلی روی بازدهی بیشتر کارمندها و پیشرفت مجموعه تاثیر داره.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز ممنون از وقتی که گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *