مقالات

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی

لیوان و ماگ تبلیغاتی هدیه مناسبی است؟

چکیده مطلب:

هدایای تبلیغاتی چندین سال است که در روند پیشرفت و بازاریابی کسب و کارها تاثیرات بسزایی داشته اما در این بین یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی از ابتدا تا به امروز لیوان و ماگ تبلیغاتی بوده است. لیوان های تبلیغاتی ماندگار هستند و به طور مکرر در طول روز در خانه یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرند. با چاپ لوگو و اسم تجاری برندتان بر روی ماگ تبلیغاتی می توانید روزانه در معرض دید قرار گیرید و در ذهن مخاطب ثبت شوید. اگر بپرسید که آیا لیوان تبلیغاتی هدیه مناسبی است؟ پاسخ شما بله است اما به شرطی که بتوانید لیوان تبلیغاتی مدرن و جدید به مخاطبین ارائه دهید. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا از مزایای لیوان و ماگ تبلیغاتی آگاه شده و بدانید که ویژگی لیوان تبلیغاتی جذاب چیست.

 

مزایای استفاده از لیوان و ماگ تبلیغاتی

 

لیوان و ماگ تبلیغاتی هدیه مناسبی است؟

 

  • ماندگاری در ذهن مشتریان
  • دوام بالا لیوان تبلیغاتی
  • مقرون به صرفه بودن
  • اثر گذاری بالا بر مخاطب

 

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی برای هدیه

 

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی برای هدیه

 

لیوان های تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلف بخصوص هدایای تبلیغاتی عید نوروز هستند زیرا هر بار که مخاطب در لیوان تبلیغاتی که لوگو مجموعه شما بر روی آن چاپ شده نوشیدنی سرد یا گرم استفاده می کند لذت دلچسب نوشیدنی با برند شما همراه شده و نامتان در ذهن مشتری ثبت می گردد. لیوان های تبلیغاتی در اشکال متنوعی عرضه شده که در ادامه به معرفی هر یک از آنان می پردازیم.

لیوان و ماگ تبلیغاتی حرارتی هدیه جدید

لیوان تبلیغاتی حرارتی یکی از هدایای تبلیغاتی مدرن و جدید است که دارای ساختار سرامیکی بوده که با پوشش حساس به دما به نام  “سابلیمیشن” کاملا پوشیده شده است. به این محصولات لیوان جادویی نیز گفته می شود که باعث طراحی جذاب لیوان تبلیغاتی شما می شود. این لیوان با تغییر دما گرم و سرد تغییر رنگ داده به این صورت که در ابتدا یک لیوان مشکی ساده بوده و با ریختن مایع سرد یا گرم درون آن عکس، شعار، لوگو و نام تجاری شما نمایان می شود. ماگ تبلیغاتی حرارتی یک گزینه جذاب با قیمت بالاتر برای بازاریابی کسب و کار شماست.

لیوان و ماگ تبلیغاتی سرامیکی هدیه ماندگار

در انتخاب یک لیوان، علاوه بر ظاهر، دوام و کیفیت نیز اموری است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. اگر نمی‌خواهید لحظه‌ای دلتان بخواهد که لیوان محبوب شما به سهولت شکسته و دور انداخته شود، باید از دو اصل اساسی یعنی دوام و کیفیت بهره‌مند شوید. لیوان‌ سرامیکی تبلیغاتی به دلیل طراحی جذاب و کیفیت بالا همواره در میان انتخابات محبوب قرار گرفته‌اند. این هدیه به شما این امکان را می‌دهد که با هیجان و لذت به چشم‌اندازهای زیبا دیگران بیافرینید، در حالی‌که نیازی به هزینه‌های بالا ندارید.

لیوان و ماگ تبلیغاتی شیشه ای هدیه کاربردی

ظاهر لیوان‌ تبلیغاتی شیشه ای یا به طور کامل روشن و شفاف یا در مدل کاملا مات (یخی) وجود دارد. این لیوان‌ها یا ماگ‌های شیشه‌ای دارای توانایی حفظ گرما بوده و می‌توانند نوشیدنی‌ها را به مدت کوتاهی سرد نگه دارند. یکی از مزایای بارز این لیوان‌ها این است که قابلیت بازیافت دارند و در صورت آسیب دیدن، می‌توانند دوباره به محیط زیست بازگردند.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید :

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی 

ویژگی هدایای تبلیغاتی خلاقانه


 

ویژگی های لیوان تبلیغاتی جدید

 

ویژگی های لیوان تبلیغاتی جدید

 

در انتخاب لیوان‌های تبلیغاتی بهتر است که علاوه بر کاربردی بودن، به سراغ آن هایی که حجم کمتر و قیمت مناسب‌تری دارند برویم. لیوان‌های تبلیغاتی با داشتن ماندگاری بالا، بیشتر توسط مشتریان استفاده می‌شوند، بنابراین برند شما مدت زمان طولانی‌تری در معرض دید مشتریان خواهد بود.

لیوان‌های تبلیغاتی جدید، از سایر ماگ‌های تبلیغاتی قدیمی و رایج با ویژگی‌های جذاب به شدت متمایز هستند. این لیوان‌ها به عنوان هدایای مناسب‌تر برای مشتریان شما شناخته می‌شوند.

در گذشته ماگ‌‌های طرح دار کلیشه‌‎ای، مطرح بودند اما در حال حاضر لیوان‌‌های تبلیغاتی مدرن و خلاقانه از جنس‌‌های مسی و سفالی پرطرفدار شده اند. این لیوان‌‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر با سایر محصولات ترکیب می‌‌شوند.

لیوان‌های تبلیغاتی جدید و نو، با ترکیب با سایر محصولات، ست‌های تبلیغاتی جالبی را تشکیل می‌دهند. این ست‌ها می‌توانند شامل لیوان‌های متنوع، ست‌های دمنوش، عرقیجات ایرانی و غیره باشند.

 

تفاوت لیوان و ماگ تبلیغاتی برای هدیه چیست؟

 

تفاوت لیوان و ماگ تبلیغاتی برای هدیه چیست؟

 

از نظر ویژگی‌های ظاهری، ماگ و لیوان از جنس‌های متفاوت ساخته می‌شوند. ماگ‌ها اغلب غیرشفاف و از سرامیک در حالی که لیوان‌ها به طور کلی شفاف و از شیشه ساخته می‌شوند. با این وجود، کاربرد هر دو یکسان است؛ به این معنی که در اکثر موارد برای نوشیدن مایعات گرم استفاده می‌شوند.

به عبارت دیگر، لیوان‌های شیشه‌ای عمدتاً شفاف و با طراحی ساده و مینیمال ساخته می‌شوند، در حالی که ماگ‌های سرامیکی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، عرضه می شوند. این تنوع ممکن است تفاوت اصلی بین لیوان و ماگ باشد.

از نظر ویژگی‌های فیزیکی، لیوان‌ها سبک تر از ماگ‌ها می باشند. با این حال، ماگ‌ها دارای جداره‌های ضخیم‌تری هستند که می‌تواند گرمای نوشیدنی را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ کند که برای برخی از افراد اهمیت دارد.

تفاوت‌های مهم میان ماگ و لیوان می‌تواند در طراحی آن‌ها مشاهده شود؛ برخی ماگ‌ها با طرح‌های خاص و تصاویر چاپ شده می‌توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی جذاب مورد استفاده قرار گیرند.

از نظر مقاومت، ماگ‌ها و لیوان‌ها با توجه به مواد ساخته شده‌اند اختلافاتی دارند؛ ماگ‌های سرامیکی و دیگر محصولات از موادی مانند سرامیک و چوب استفاده می‌کنند که باعث ماندگاری و مقاومت بیشتری نسبت به لیوان‌های شیشه‌ای می‌شود.

از دیگر تفاوت‌ها می‌توان به قیمت مقرون به صرفه‌تر ماگ‌ها اشاره کرد؛ مواد استفاده شده برای ساخت ماگ‌ها به صرفه‌تر هستند و این باعث می‌شود که ماگ‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان شناخته شوند.

لینک های مفید:

خرید ماگ تبلیغاتی
قیمت ساک دستی تبلیغاتی
چاپ ساعت تبلیغاتی
ماندگاری لیوان حرارتی تبلیغاتی
سفارش لیوان سرامیکی تبلیغاتی
مزایای لیوان شیشه ای(یخی) تبلیغاتی
چاپ ابزار آلات تبلیغاتی
انواع ست مدیریتی تبلیغاتی

 

سخن پایانی

در این مطلب از مزایای لیوان و ماگ تبلیغاتی گفتیم و تلاش کردیم تا دلایل خرید لیوان و ماگ تبلیغاتی را برای هدیه به طور واضح و کامل بیان کنیم. مجموعه تک گیفت تولید کننده عمده لیوان و ماگ تبلیغاتی در طرح های متنوع بوده و با بهره گیری از چاپخانه اختصاصی لیوان تبلیغاتی ارزان و با کیفیت را در کمترین زمان ممکن در مناسبت های مختلف به دست شما مشتریان عزیز خواهد رساند. مشاوران ما آماده خدمت رسانی و کمک به شما همراهان همیشگی می باشند. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاس گزاریم.

۵/۵ - ۱امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *