مقالات

مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی

مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی

چکیده مطلب:

هدایای تبلیغاتی به یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی برای شرکت ها تبدیل شده اما انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه که مدرن بوده تا مورد توجه قرار بگیرد و در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد کار آسانی نیست! در این شرایط ما خرید ساعت تبلیغاتی دیواری، رومیزی یا مچی را پیشنهاد می دهیم زیرا نشان دهنده زمان است و بیشتر مواقع در دکوراسیون منزل یا محیط کار استفاده می شود. همچنین جز گیفت تبلیغاتی ماندگار است و با یکبار هزینه کم تا سالیان سال مورد استفاده قرار گرفته و برند و لوگو شما در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا از مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی گفته تا متوجه شوید که چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است.

 

انواع ساعت تبلیغاتی برای هدیه

 

انواع ساعت تبلیغاتی برای هدیه

 

ساعت‌های تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی، در انواع مختلف و با طراحی‌های متنوع، تاثیر بسزایی در تبلیغات و برندینگ دارند. این انواع ساعت‌ها از جمله ساعت دیواری، ساعت رومیزی، و ساعت مچی می‌توانند بر اساس نیازها و شرایط مختلف، در اماکن گوناگون نصب گردند. در ادامه به مزایای استفاده از انواع ساعت تبلیغاتی می پردازیم.

 

ساعت دیواری تبلیغاتی هدیه کاربردی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی هدیه کاربردی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی با قابلیت نصب در مکان‌های مختلف، به عنوان یکی از وسایل تبلیغاتی مؤثر در جلب توجه مخاطبان شناخته می‌شود. از مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی این است که، به دلیل اندازه‌های گوناگون و قابلیت نصب در فضاهای متنوع از جمله دیوارها، مطب‌ها، کلاس‌ها، و ادارات، امکان نمایش برند و اطلاعات تبلیغاتی را در مکان‌های پرتردد فراهم می‌کند. توانایی سفارشی‌سازی اطلاعات بر روی ساعت دیواری، این امکان را به برند می‌دهد تا با نصب لوگو، نام برند، شماره تماس، و گاهی تصاویر مرتبط با فعالیت خود، توجه بیشتری را جلب کند. این هدیه تبلیغاتی کاربردی با قیمت ارزان به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی سازمانی با تأثیر و ماندگاری بالا برای کسب‌وکارها ثابت شده است.

ساعت رومیزی تبلیغاتی هدیه لوکس

 

ساعت رومیزی تبلیغاتی هدیه لوکس

 

ساعت رومیزی تبلیغاتی، به عنوان یک هدیه موثر در حوزه تبلیغات و برندینگ، توانسته است تاثیر بسزایی در جذب توجه و ترویج نام برند داشته باشد. این ساعت با طراحی شیک و کیفیت بالا، معمولاً روی میزها و دفاتر مدیران و کارمندان قرار می‌گیرد و به وفور در فضاهای کاری به چشم می‌خورد. امکان چاپ لوگو، نام برند، شماره تماس، و حتی پیام‌های تبلیغاتی بر روی صفحه ساعت، این ساعت را به یک فرصت بی‌نظیر برای نمایش هویت برند تبدیل می‌کند. همچنین، از مزایای ساعت رومیزی، قابلیت حمل و نقل آسان این ساعت، این امکان را به کاربران می‌دهد تا آن را به راحتی در انواع مکان‌ها قرار دهند و بدین ترتیب، نام برند خود را در معابر عمومی یا جلسات کاری به گونه‌ای جلب کنند که تاثیرگذاری و مشخص باشد.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید:

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی


 

اهمیت استفاده از ساعت تبلیغاتی دیواری یا رومیزی

 

مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی دیواری یا رومیزی

 

ساعت های تبلیغاتی جز هدایای تبلیغاتی ارزان بوده که بیشترین تاثیر را در تبلیغات گسترده برند شما دارند. همچنین از آنجایی که در دسته هدایای تبلیغاتی فوری می باشد (۲۴ ساعت بعد از سفارش آماده ارسال است) می توانید از آن در نمایشگاه ها یا رویدادهای تبلیغاتی که فرصت کافی برای تکمیل هدایا نداشتید بهره ببرید. ساعت تبلیغاتی به دلیل داشتن فضای چاپ مناسب، تبلیغات شما را به بهترین شکل نمایش می دهد. در ادامه به ۵ مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی اشاره می کنیم.

 

۱. بهترین هدیه برای همه کسب و کارها

در حال حاضر، بیشتر کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی مختلفی برای ارتقاء و شناخت برند خود در مقابل رقبا استفاده می‌کنند. در این بین ساعت تبلیغاتی با قرار گرفتن بر روی دیوار، یا روی میز توانسته توجه فراوانی از سوی مخاطبان جلب کند. بسیاری از مشاغل و برندهای خاص، از جمله رستوران‌ها، کلینیک‌ها و سالن‌های ورزشی، از این نوع ساعت‌ها به منظور تبلیغات برند خود بهره می‌برند. آن‌ها با چاپ لوگو و نام برند، شماره تماس و اطلاعات تبلیغاتی مرتبط، همچنین استفاده از رنگ‌های متناسب با هویت برند برای جلب توجه مخاطبان، از این ساعت‌ها به عنوان یک هدیه موثر در تبلیغات استفاده می‌کنند.

۲. هدیه ماندگار

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار هستید، حتماً با انواع هدایای تبلیغاتی آشنا هستید. همانطور که میدانید، لیوان تبلیغاتی ممکن است بشکند، جوهر خودکار تبلیغاتی بلاخره تمام می شود یا حتی تقویم تبلیغاتی با آمدن سال جدید دور انداخته می شود. یکی دیگر از مزایای  ساعت تبلیغاتی این است که از آسیب‌های مذکور دوری کرده و به شما امکان تبلیغات طولانی مدت را می‌دهد. توجه داشته باشید که در تولید ساعت، از موتورهای درجه یک و مناسب استفاده کنید تا بتوانید در بازه زمانی طولانی به نام برند خود تبلیغات انجام دهید. مجموعه تک گیفت ساعت‌های تبلیغاتی را با بهترین متریال و کیفیت بالای چاپ، همچنین موتورهای درجه یک وارداتی به شما ارائه می‌دهد.

۳. نصب ساعت تبلیغاتی در مکان های مختلف

از مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی این است که به دلیل مدل های مختلف، قابلیت نصب در مکان‌های گوناگونی نظیر مطب‌ها، کلاس‌ها، ادارات و… را دارد. این امر باعث می‌شود که علاوه بر کارمندان مجموعه مورد نظر، مخاطبین و مراجعین نیز بتوانند برند شما را مشاهده کنند. اگر فضای کافی برای نصب ساعت تبلیغاتی ندارید، می‌توانید از انواع ساعت‌های رومیزی یا مچی نیز استفاده کنید. ساعت‌های رومیزی تبلیغاتی اکثراً روی میزهای مدیران و کارمندان قرار می‌گیرند و از کیفیت بالایی برخوردارند. این ساعت‌ها سبک و قابل حمل بوده و افراد می‌توانند در طول روز بارها آن‌ها را مشاهده کنند. همچنین، استفاده از ساعت‌های مچی تبلیغاتی برای برند شما بسیار مؤثر است، زیرا این ساعت‌ها همیشه همراه مخاطب بوده و افراد در تمام مکان‌ها می‌توانند آن‌ها را مشاهده کرده و برند شما را به یاد بیاورند. در نتیجه، برند شما بیشترین توجه را جلب خواهد کرد.

۴. چاپ اختصاصی روی ساعت تبلیغاتی

از مزایای استفاده از ساعت‌های تبلیغاتی این است که چون در معرض دید قرار گرفته، توانایی جلب توجه را دارند و در نتیجه تعداد مشتریان بیشتری برای برند شما فراهم می‌آورند. امروزه، برندهای متعدد از این هدیه تبلیغاتی در مجموعه‌ها یا به عنوان هدیه به مشتریان خود استفاده می‌کنند. این برندها، با استفاده از قابلیت اختصاصی این ساعت‌های تبلیغاتی، لوگو، نام برند، شماره تماس و حتی گاهی تصاویر مرتبط با فعالیت‌های خود را روی صفحه ساعت حک کرده و آن را به دست مشتریان خود ارائه می‌دهند. این اقدام باعث می‌شود تعداد زیادی از افراد نام برند شما را ببینند و به اقدام همکاری با شما ترغیب شوند.

۵. هدیه تبلیغاتی ارزان

یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی، ساعت ها هستند زیرا بیشترین تاثیر گذاری را با کمترین قیمت دارند. همان‌طور که بیان کردیم، ساعت دیواری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، مناسب تمامی کسب‌وکارها است و با مقرون به صرفه بودن خود، تمایز خاصی نسبت به هدایای دیگر دارد. این نکته مهم است که طراحی ساعت دیواری شما در مجموعه تک گیفت به صورت رایگان توسط طراحان حرفه ای مجموعه ما انجام می‌شود. قیمت این محصول متغیر است و به مواردی نظیر مدل ساعت، متریال، اطلاعات تبلیغاتی، تیراژ و… وابسته می‌شود.

 

سخن پایانی

در این مطلب از مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی صحبت کردیم و متوجه شدیم که به دلایلی مانند تبلیغات طولانی، قیمت ارزان، قابلیت نصب مختلف و… ساعت تبلیغاتی هدیه ایده آل برای همه کسب و کارها می باشد. مجموعه تک گیفت تامین کننده ساعت تبلیغاتی بوده که با چندین سال تجربه و بهره گیری از چاپخانه اختصاصی بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را برای شما مشتریان عزیز آماده کرده  است. می توانید از طریق وب سایت فروشگاه یا تماس با کارشناسان مجرب مجموعه از مدل ها دیدن نمایید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاس گزاریم.


شاید دوست داشته باشید بخوانید:

ویژگی هدایای تبلیغاتی خلاقانه


 

 

۵/۵ - ۱امتیاز

8 نظر در “مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی

  1. مریم کاهه گفت:

    سلام با توجه به تجربه م واقعا ساعت تبلیغاتی یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی هست.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله واقعا ساعت تبلیغاتی دیواری و رومیزی به عنوان هدیه تاثیر گذاری بالایی دارند.

  2. زهرا گفت:

    به نظر شما بین ساعت دیواری و رومیزی کدوم یکی برای تبلیغات بهتره؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام هر دو واقعا ماندگار و اثرگذار هستند. ولی معمولا ساعت دیواری تبلیغاتی چون بیشتر در معرض دید همه افراد است فروش و تقاضا بالاتری دارد.

  3. Arshia گفت:

    قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی میفرمایید؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز هم از طریق سایت و هم از طریق تماس با مشاورین ما میتوانید از قیمت ها مطلع شوید: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  4. roham گفت:

    salam mamnoon baraye matlabe mofidetoon.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام ممنون از وقتی که گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *