مقالات

مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی

مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی

چکیده مطلب:

هدایای تبلیغاتی کاربردی به دلیل استفاده روزانه مخاطب از آن، به شدت مورد استقبال کسب و کارها قرار گرفته در این بین جا کارتی تبلیغاتی به دلیل ارزان بودن، کیفیت بالا و تنوع زیاد به هدیه تبلیغاتی موثر تبدیل شده است. استفاده از جاکارتی، راهی ایمن برای نگهداری از مدارک شخصی و مهم شما مانند کارت شناسایی، کارت بانکی، گواهینامه و… بوده تا در مواقع نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا از مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی با برند سفارشی شما صحبت کنیم.

 

جا کارتی تبلیغاتی چیست؟

 

جا کارتی تبلیغاتی چیست؟

 

جا کارتی تبلیغاتی یک کیف کوچک جیبی است که به منظور نگهداری و به ترتیب قرار دادن کارت‌های شخصی شما طراحی شده است. از مزایای استفاده از جا کارتی این است که از آسیب دیدن کارت های ویزیت یا مدارک شخصی شما محافظت کرده بخصوص در طول سفر که امکان گم شدن این کارت ها زیاد است. با چاپ لوگو و برندتان بر روی جا کارتی تبلیغاتی، از این هدایای تبلیغاتی ارزان و باکیفیت برای ترویج برندتان می توانید استفاده کنید.

 

مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی در بازاریابی

 

مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی در بازاریابی

 

یک جا کارتی تبلیغاتی شیک و باکیفیت نگهداری از کارت های مهم شما را در طول روز آسان کرده و به مخاطب این امکان را داده تا در هر لحظه و در هر مکانی به اطلاعات و مدارک هویتی خود دسترسی داشته باشد. جا کارتی تبلیغاتی ارزان بوده ولی بسیار موثر در بازاریابی واقع می شوند در ادامه به چند مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی اشاره می کنیم.

 

۱. جا کارتی هدیه تبلیغاتی کاربردی

جا کارتی تبلیغاتی فوق العاده جمع و جور و کوچک اما جادار طراحی شده به گونه ای که می توانید به راحتی آن را در جیب بلوز یا شلوار، کیف دستی، کوله پشتی و… بگذارید. در بسیاری از مواقع به لحاظ امنیت شما نمی خواهید کیف پولتان را در دست بگیرید، می توانید کارت های مورد نیاز خود مثل کارت مترو و کارت بانکی را درون آن گذاشته و با خیال راحت به بیرون بروید.

۲. عمر طولانی جا کارتی تبلیغاتی

با توجه به اندازه کوچک جا کارتی که به راحتی می تواند در جیب شخصی جا بگیرد امکان ساییدگی و پارگی مثل کیف پول را تا حد امکان پایین میاورد. جا کارتی از نظر ظاهری برآمده نشده و به سادگی شکل خود را از دست نمی دهد بنابراین تا سال های زیادی همراه مخاطب مورد نظرتان خواهد بود.

۳. تنوع بالای جا کارتی تبلیغاتی

از دیگر مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی، تنوع بالای این محصول از نظر جنس می باشد. شاید وقتی اسم جا کارتی به گوشتان می خورد فقط آن را با ظاهر چرمی تصور کنید اما در هدایای تبلیغاتی جدید این محصول مدرن شده و در مدل جا کارتی فلزی تبلیغاتی نیز تولید می شود.

۴. اجرای انواع چاپ روی جا کارتی تبلیغاتی

چاپ روی جا کارتی تبلیغاتی را می توان به وسیله دستگاه طلاکوب، نقره کوب و لیزری انجام داد. چاپ طلاکوب گران است ولی جلوه ی خاصی را به جا کارتی تبلیغاتی شما می دهد و به راحتی لوگو و نام برندتان بر روی آن توسط افراد دیگر دیده شده و می درخشد. بیشتر سازمان هایی که جا کارتی تبلیغاتی سفارش می دهند، از چاپ طلاکوب یا نقره کوب برای زیبایی و تاثیر بیشتر استفاده می کنند.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید :

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی

مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی

مزایای استفاده از بج تبلیغاتی


 

سخن پایانی

در این مطلب با مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی آشنا شدیم و متوجه شدیم که این هدیه تبلیغاتی کاربردی با توجه به قیمت کمی که دارد کیفیت و ماندگاری بالایی داشته و باعث نظم بخشیدن به کارت های افراد می شود. اگر قصد خرید جا کارتی تبلیغاتی را دارید ما به شما مجموعه هدایای تبلیغاتی تک گیفت را معرفی کرده که با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی شیک و باکیفیت به صورت عمده و با داشتن کارشناسان حرفه ای و بهره گیری از چاپخانه اختصاصی، بهترین جا کارتی های تبلیغاتی را در جنس های مختلف با قیمت مناسب و در سریعترین زمان ممکن به دست شما می رساند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها می توانید از طریق وب سایت فروشگاه یا تماس با مشاوران تک گیفت اقدام نمایید.

 

لینک های مفید:

خرید لیوان تبلیغاتی
انواع ساک دستی تبلیغاتی
انواع ساعت تبلیغاتی
مزایای لیوان تبلیغاتی حرارتی
قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی
سفارش لیوان شیشه ای تبلیغاتی
ست مدیریتی تبلیغاتی چرم
پرچم رومیزی تبلیغاتی

 

۵/۵ - ۱امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *