مقالات

مزایای استفاده از تقویم تبلیغاتی

مزایای استفاده از تقویم تبلیغاتی

چکیده مطلب:

هدایای تبلیغاتی با تنوع بالا تبدیل به محبوب ترین روش های بازاریابی کسب و کارها شده اند در این بین سر رسید و تقویم تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی بخصوص برای عید نوروز می باشد. معمولا این هدایا در دو مدل تقویم رومیزی تبلیغاتی و تقویم دیواری تبلیغاتی کاربرد بیشتری داشته در نتیجه بیشتر خریداری می شوند. تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از تاثیر گذارترین هدایای تبلیغاتی است زیرا حداقل در طول یکسال بر روی میز یا دیوار محل کار یا خانه قرار داشته و مخاطبان بارها در طول سال به آن نگاه می کنند. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی را بیان کرده و خرید تقویم تبلیغاتی ارزان و باکیفیت را از فروشگاه مطمئن معرفی نماییم.

 

نقویم رومیزی تبلیغاتی تاثیر گذارترین هدیه تبلیغاتی

 

نقویم رومیزی تبلیغاتی تاثیر گذارترین هدیه تبلیغاتی

 

سر رسید و تقویم تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی هستند زیرا همه ی ما برای اطلاع از تعطیلات سال، اطلاع از مناسبت ها و اعیاد مختلف سال و مشخص کردن روز تولد عزیزانمان از سر رسید یا تقویم استفاده می کنیم. بنابراین از مزایای استفاده از تقویم تبلیغاتی این است که همیشه در ارتباط با مخاطب بوده و می تواند ذهنیت مثبت و ماندگاری از برند مجموعه شما ایجاد کند. شما می توانید سر رسید و تقویم اختصاصی برند خود را سفارش دهید تا به وسیله آن، با طراحی جذاب محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. بدین ترتیب مشتری های جدید جذب کرده و آن ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل نمایید. در واقع با خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان و باکیفیت به سرعت در بازار فروش راهی شده و مشتری جذب کنید.

 

مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی

 

مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی

 

تقویم تبلیغاتی علاوه بر کاربردی بودن به عنوان یک وسیله دکوری بر روی میز یا دیوار محل کارتان استفاده شده پس باید ویژگی هدایای تبلیغاتی خلاقانه در آن رعایت شده تا جذابیت آن را دوچندان کرده و چشگیر شود یعنی علاوه بر محتوای بازاریابی برای کسب و کارتان جذابیت بصری نیز داشته باشد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از تقویم رومیزی و دیواری تبلیغاتی اشاره کرده تا متوجه شوید که چرا این محصول تبدیل به پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی شده است.

 

۱. تقویم رومیزی ارزان ترین هدیه تبلیغاتی

روش های بازاریابی بخصوص هدایای تبلیغاتی عید نوروز هر ساله هزینه هایی را برای سازمان ها و شرکت ها در بر دارد. و همه کسب و کارها به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان با بیشترین تاثیر گذاری و بازخورد هستند در نتیجه باید این هدایا کاربردی بوده تا موثر واقع شوند. تقویم رومیزی تبلیغاتی یا تقویم دیواری تبلیغاتی دقیقا جزء هدایایی هستند که هر دفتر کار یا خانه ای به آن احتیاج دارد. با چاپ لوگو و شعار و برند تجاری خود بر روی این تقویم ها می توانید برای یکسال به صورت مداوم در دید مخاطبان خود باشید.

۲. تنوع طراحی در تقویم تبلیغاتی

تنوع طراحی در تقویم های رومیزی و دیواری تبلیغاتی بسیار زیاد است به گونه ای که انتخاب برایتان سخت می شود. این تنوع باعث شده که برای هر سلیقه ای تقویم تبلیغاتی وجود داشته باشد. در نتیجه با توجه به کسب و کارتان به راحتی می توانید تقویم تبلیغاتی مناسب با شغل تان را سفارش داده و تحویل بگیرید.

۳. قابلیت سفارشی سازی تقویم تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تاثیر گذار باید بتوانند تا برند شما را به خوبی به مخاطب یادآوری کند. برای این کار باید تک تک اجزای تقویم تبلیغاتی به طور اختصاصی برای برند شما، لوگو و شعار مجموعه تان طراحی شود. تقویم رومیزی یا دیواری تبلیغاتی به شما قابلیت سفارشی سازی شدن را برای بهترین هدیه تبلیغاتی سازمانی می دهد.

۴. کیفیت بالای تقویم رومیزی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بی کیفیت تاثیر منفی بر روی تبلیغات شما گذاشته اما تقویم رومیزی تبلیغاتی به دلیل تنوع زیادی که دارد در کیفیت های مختلف با توجه به میزان بودجه شما وجود دارد. از آنجایی که تقویم تبلیغاتی در سایزهای متفاوتی از کوچک تا بزرگ، با تعداد صفحات متفاوت (کم تا زیاد) وجود دارد بنابراین می توان از بهترین متریال با کیفیت بالا و قیمت مناسب در تقویم استفاده کرد. در تقویم تبلیغاتی فاکتورهایی چون کیفیت رنگ، کیفیت کاغذ، کیفیت پایه و… در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.

۵. برنامه ریزی آسان با تقویم رومیزی تبلیغاتی

بیشتر مدیران و کارمندان برای برنامه ریزی های خانوادگی مثل سفر یا شرکت در سمینارهای کاری با ورق زدن تقویم و هایلایت کردن آن روزها زمان خود را مدیریت می کنند. شاید بگویید اینکار را از طریق تقویم گوشی همراه نیز می توان انجام داد! اما باید بدانید ارتباط بین مغز و دست تاثیر گذار بوده و از طرفی تقویم رومیزی برای ساعت های طولانی جلو چشمان شماست و امکان فراموش کردن برنامه هایلایت شده را صفر می کند. یا هنگامی که با تلفن همراه خود در حال صحبت و برنامه ریزی برای روز بخصوصی هستید با نگاهی سریع به روزهای هفته و ماه در همان لحظه می توانید برنامه خود را قطعی نمایید.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید:

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی


 

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی از تک گیفت

 

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی از تک گیفت

 

مجموعه هدایای تبلیغاتی تک گیفت با چندین سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه تولید تقویم رومیزی و دیواری تبلیغاتی و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و چاپخانه اختصاصی می تواند خاص ترین تقویم های رومیزی باکیفیت و ارزان را برای شما مشتریان عزیز طراحی و تولید انبوه کند. کارشناسان مجموعه تک گیفت با طراحی خلاقانه علاوه بر تقویم رومیزی یا دیواری کاغذی، تقویم رومیزی چوبی نیز تولید کرده که جذابیت و تاثیر گذاری تبلیغات را دوچندان کرده تا  هر مدیری بتواند با افتخار آن‌ها را به مخاطبان خود پیشکش کند.

مجموعه تک گیفت، قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی ۱۴۰۳ را بسیار مقرون به صرفه قرار داده تا هر کسب و کاری با هر بودجه ای بتواند این هدایای زیبا و مطمئن را خریداری نماید. حتی اگر کسب و کار نوپایی بوده و به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارتاپ ها هستید این فرصت را از دست ندهید. جهت ثبت سفارشات خود همین حالا با از طریق سایت یا تماس با مجموعه تک گیفت اقدام نمایید.

 

سخن پایانی

در این مطلب شما را با مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی آشنا کردیم و فهمیدیم که این هدیه تبلیغاتی کاربردی به مدت یکسال با مخاطب مورد نظر همراه بوده و به خوبی می تواند برای شما برندینگ مجموعه را به ارمغان بیاورد. برای اطلاع از قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی یا تقویم دیواری تبلیغاتی و جیبی می توانید به وبسایت تک گیفت مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در تماس باشید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاس گزاریم.

 

لینک های مفید:

انواع سر رسید تبلیغاتی
انواع فلاسک تبلیغاتی
اسپیکر تبلیغاتی بیرونی
انواع خودکار تبلیغاتی
بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان
انواع هدایای تبلیغاتی چوبی

 

 

۵/۵ - ۱امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *