شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

فلاسک تبلیغاتی درجه دار درب سلیکونی

۲۳۰/۰۰۰ تومان

حجم: نیم لیتری
برند: یونیک
رنگبندی: ۵ رنگ
کیفیت: درجه ۱
بهترین انتخاب برای استفاده انواع نوشیدنی های گرم

توضیحات

فلاسک تبلیغاتی امروزه به عنوان یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شود. این فلاسک‌ها، ابزاری برای نگهداری گرم و سرد نوشیدنی‌ها هستند و به عنوان یکی از اشیاءی که به طور مکرر استفاده می‌شوند، نقش بسزایی در تبلیغ برند شما دارند.

چاپ فلاسک تبلیغاتی با استفاده از بهترین و پایدارترین روش‌های چاپی صورت می‌گیرد و هر زمانی که فرد از این فلاسک استفاده می‌کند، در واقع برند شما را تبلیغ می‌کند. توصیه تک گیفت این است که به یاد داشته باشید که کیفیت چاپ هدایای تبلیغاتی همانند کیفیت جنس آنها اهمیت دارد، زیرا این کیفیت باعث ایجاد اعتماد میان برند و مشتریان می‌شود.

فلاسک‌ها به انواع مختلفی در اندازه‌های معین تقسیم می‌شوند. همچنین ویژگی‌هایی مانند برند و نوع، رنگ، و جداره فلاسک نقش مهمی در تعیین قیمت فلاسک تبلیغاتی دارند. برندهای تبلیغاتی با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، ترجیح می‌دهند از این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند و آن‌ها را در شرایط مختلف به افراد هدیه دهند.

نوع چاپ بر روی فلاسک می‌تواند به کیفیت چاپ کمک زیادی کند. افراد حاضر در نمایشگاه وسایل منزل از جمله مخاطبانی هستند که می‌توانند از فلاسک‌ها استفاده کرده و به عنوان معرف نام برند و کالا به افراد دیگر معرفی شوند.

امتیاز شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلاسک تبلیغاتی درجه دار درب سلیکونی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها