شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

خرید ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و تاثیر گذار است که بیشتر در فضای شرکت یا خانه نصب شده و بهترین دید برای تبلیغات و برندینگ شما را دارند. ساعت های دیواری در دو مدل دیجیتالی و عقربه ای و در رنگ های مختلف با توجه به سلیقه ی شما قابل سفارش است همچنین لوگو و نام تجاری شما بر روی آن چاپ می شود. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، ساعت دیواری بوده زیرا در طول روز چندین با زمان را نشان داده و باعث دیده شدن برندتان توسط مشتریان می شود.

مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی

  • ساعت دیواری تبلیغاتی به زیباتر شدن دکوراسیون فضا کمک می کند.
  • ساعت دیواری تبلیغاتی فضای خیلی کمی اسغال می کند.
  • ساعت دیواری تبلیغاتی امکان شخصی سازی دارد.
  • ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان است اما کارایی بالایی دارد.
  • ساعت دیواری در دسته هدایای تبلیغاتی ماندگار است و تا سال ها بر روی دیوار باقی می ماند.

سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت‌های دیواری تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی موثر و دوام‌دار در تبلیغات محسوب شده و باعث قرار گرفتن برند شما در دید افراد مختلف در مکان‌های گوناگون می‌شوند و برای سال‌ها تبلیغات موثری را فراهم می‌کنند. در صورتی که به دنبال نوآوری در تبلیغات خود هستید، ساعت‌ دیواری تبلیغاتی با لوگو یا نشان تجاری شما، تاثیر بیشتری در مخاطبان شما داشته و برندتان را بهتر معرفی خواهد کرد. مجموعه هدایای تبلیغاتی تک گیفت سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان و شیک را در کمترین زمان ممکن آماده خواهد کرد.

قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی

قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی معمولاً به عوامل مختلفی چون اندازه، جنس و متریال استفاده شده در ساخت، طراحی و چاپ مورد تبلیغات، و همچنین تعداد سفارشات و محل تولید بستگی دارد. این ساعت‌ها می‌توانند در محدوده قیمت‌های مختلفی قرار بگیرند. بنابراین، برای اطلاعات بیشتر از قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی می‌توانید از طریق سایت یا تماس با کارشناسان تک گیفت در ارتباط باشید.

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها