شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم روزمیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و موثر است که بیشتر شرکت ها و سازمان ها قبل از شروع سال نو این تقویم رومیزی را با چاپ لوگو و اسم تجاری به مشتریان خود عیدی داده تا بر روی میز اداری آنها قرار گیرد و مخاطب با هر بار دیدن این تقویم اسم برند شما در ذهن به خاطر بسپارد.

تقویم رومیزی چوبی تبلیغاتی

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی نفیس برای مدیران و کارمندان ارشد می گردید ما به شما تقویم رومیزی چوبی را پیشنهاد می کنیم زیرا این مدل به دلیل جنس چوبی ظاهری شیک و زیبا داشته و توجه همگان را به خود جلب کرده و در تبلیغات شما تاثیر بسزایی می گذارد.

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

  • تقویم رومیزی هفتگی: این مدل محبوب بوده زیرا هر صفحه شامل یک هفته از سال است و در هر روز تاریخ میلادی و شمسی نیز وجود دارد.
  • تقویم رومیزی ماهانه: این مدل نیز پرطرفدار است زیرا هر صفحه شما یک ماه بوده و تاریخ میلادی و شمسی را دارد.
  • تقویم رومیزی دو ماهه: این مدل شامل دو ماه از سال است و تاریخ میلادی و شمسی را همانند مدل های فوق دارد.
  • تقویم رومیزی سه ماهه: این مدل نیز شامل سه ماه از سال بوده و دارای تاریخ میلادی و شمسی نیز می باشد.
  • تقویم رومیزی چهار ماهه: این مدل شامل چهار ماه سال بوده و مانند دوماهه و سه ماهه تاریخ میلادی و شمسی را در هر روز دارد.

سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی

با استفاده از تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی، قادر خواهید بود تا بهبود قابل توجهی در مدیریت و برنامه‌ریزی زمان خود ایجاد کنید. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند که وظایف روزمره، ملاقات‌ها، و رویدادهای مهم را برنامه‌ریزی کنید و با دقت به آن‌ها توجه کنید. تقویم‌های رومیزی با انواع مختلفی طراحی می‌شوند که شامل تاریخ‌های ماهانه، هفتگی، یا سالانه می‌شوند. هر یک از این انواع تقویم‌ها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از آن‌ها دارای فضایی برای یادداشت کردن هستند که این امر به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مهم را به‌روز نگه دارید. برای سفارش تقویم رومیزی با عکس دلخواه بهتر است به تولید کننده ای معتبر با چاپخانه اختصاصی مراجعه کنید که مجموعه هدایای تبلیغاتی تک گیفت بهترین تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان و باکیفیت را به صورت عمده و تکی تولید می کند.

قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی

قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی به موارد مختلفی از جمله مدل تقویم، جنس تقویم، جنس کاغذ، نوع چاپ، نوع طراحی و… بستگی دارد. برای خرید تقویم رومیزی 1403 به تک گیفت و اطلاع دقیق از قیمت ها از طریق سایت یا تماس با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها