شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

تراریوم تبلیغاتی گلد متوسط جزیره ای

استعلام قیمت = تماس

تراریوم گلد متوسط جزیره ای ، یک هدیه خلاقانه و جذاب برای ایجاد حس خوب در محیط کار و منزل. با قابلیت درج لوگو و تبلیغات شما دوست گرامی.

ابعاد تراریوم: ارتفاع 28 سانت قطر 17 سانت

توضیحات

یکی از هدایای تبلیغاتی جذاب و محبوب که مردم دوست دارند در محیط زندگی یا محل کار خود استفاده کنند، تراریوم تبلیغاتی یا باغ شیشه‌ای تبلیغاتی نام دارد. این محصولات شامل یک محفظه هوایی کاملاً در بسته یا مهر و موم شده می‌شوند که دمای محیط درونی معمولاً بر اساس نوع گل و گیاهی که در آن قرار دارد، تنظیم می‌شود. تراریوم‌ها هم به صورت باز و هم به صورت بسته در بازار موجود هستند، بنابراین شما می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود، هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید و خریداری کنید.

در میان انواع مدل‌های شیک تراریوم، مدل‌های باز معمولاً در محیط خانه استفاده می‌شوند و تراریوم‌هایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی سازمانی و اداری تهیه می‌شوند، به صورت بسته طراحی می‌شوند تا برای استفاده در فضاهای کاری مناسب باشند. به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه، تراریوم با ابعاد و اندازه‌های مختلف حس شادابی و سرسبزی را به همراه می‌آورد و به همین دلیل، شرکت‌های تبلیغاتی متنوعی از جمله تک گیفت آن را تولید و عرضه می‌کنند تا سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانند برای رویدادها و مناسبت‌های خاص، از آن استفاده کنند.

امتیاز شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراریوم تبلیغاتی گلد متوسط جزیره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها