مقالات

بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز

بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز 1403

بهترین هدایای تبلیغاتی سال نو

چکیده مطلب:

هدایای تبلیغاتی در عید نوروز، که جشن بزرگ ایرانیان به بهانه آغاز سال نو و فصل بهار می باشد بهترین کار ممکن است. از آنجایی که عید نوروز مانند دیگر جشن ها آداب و رسوم خاص خود را دارد، خرید هدیه نوروزی از مهم ترین و شیرین ترین رسوم نوروز از کودکی تا بزرگسالی می باشد. پس چه زمانی بهتر از سال نو که با عیدی و هدیه دادن به مشتریان، همکاران و کارمندان خود از زحمات یکساله آن ها تشکر کنیم. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز را نام برده و بگوییم این هدایای سازمانی نوروز و هدایای نوروزی مدیریتی را از کجا خریداری نمایید.

 

چرا باید هدایای تبلیغاتی نوروزی سفارش دهیم؟

چرا باید هدایای تبلیغاتی نوروزی سفارش دهیم؟

 

هدایای نوروزی جزء رسوم و مراسمات مهم این جشن بوده و هدیه نوروزی کاربردهای مختلفی دارد و هدف ما از ارائه این مقاله، بررسی این کاربردها و ویژگی‌های آن است.

شغل هر فرد یکی از بخش‌های اساسی زندگی اوست. مدت زمان طولانی که افراد در محل کار سپری می‌کنند، شاهد بر این موضوع است. اگر این بخش اصلی زندگی ما برایمان جذابیت نداشته باشد، زمان زیادی از عمر خود را هدر داده‌ایم.

آرامش در محل کار تأثیر زیادی بر روحیه و کارایی ما دارد. بهبود شرایط کاری می‌تواند به نتایج مثبتی در عملکرد و بهره‌وری ما منجر شود.

مدیران و مسئولان مجموعه‌ها همواره سعی دارند محیط کار را بهبود بخشند. این اقدام می‌تواند به بهبود کارایی و عملکرد افراد در محیط کار کمک کند. یکی از این روش‌ها، اهدای هدایای مختلف به مناسبت‌هایی از جمله عید نوروز است که بسیاری از مجموعه‌ها از هدایای تبلیغاتی و سازمانی برای این مناسبت استفاده می‌کنند.

 

هدایای نوروزی مدیریتی

هدایای نوروزی مدیریتی

 

هدایای تبلیغاتی تک گیفت با ارائه تنوع بالای محصولات به مشتریان خود امکان سفارش هدیه تبلیغاتی عید نوروز با چاپ برند، لوگو یا نام شرکت را می دهد. معمولا هدایای نوروزی مدیریتی شامل انواع هدیه نوروزی دیجیتالی، خودکار تبلیغاتی و روان نویس نفیس اداری، سررسید تبلیغاتی، محصولات چرمی تبلیغاتی، جا کلیدی، جا کارتی چرمی تبلیغاتی و… بوده همچنین هدایای تبلیغاتی مدرن دیجیتال اعم از پاور بانک، فلش مموری، ایرپاد، کاور ایرپاد و… نیز انتخاب های جذابی می باشد. هدف اصلی ارائه این هدایا، ترویج نام و شناخت بیشتر برند در بین مخاطبان است.

 

هدایای نوروزی اداری

هدایای نوروزی اداری

هدایای تبلیغاتی عید نوروز بهانه ی خوبی برای بهبود رابطه با مشتریان و کارمندان و تبلیغ برند است. بنابراین با انتخاب هدایای تبلیغاتی باکیفیت و خاص شرکت می توانند در این روزهای شاد در ذهن مخاطبان خود اثر مثبتی بگذارند.

 

هدایای نوروزی سازمانی

هدایای نوروزی سازمانی

 

بیشتر شرکت ها و سازمان ها با نزدیک شدن به سال نو و جشن عید نوروز، به دنبال هدایای تبلیغاتی سازمانی شیک برای مشتریان، همکاران و تبلیغات برای جذب مشتری جدید هستند. انتخاب گیفت سازمانی نوروزی هدفمند و مناسب سال نو نقش مهمی در شناخت برندتان دارد. در ادامه به معرفی برخی از هدایای تبلیغاتی عید نوروز می پردازیم که در جذب مخاطب اثرات مثبتی دارد.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید :

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی


 

هدایای نوروزی شرکتی

هدایای نوروزی شرکتی

 

هدایای نوروزی شرکتی معمولاً شامل چندین مورد از محصولات یا لوازم تحریر با لوگو و نام شرکت هستند که می‌تواند شامل دفترچه یادداشت، قلم، کیف و سایر لوازم مدرن و کاربردی باشد. ست هدایای نوروزی شرکتی نه تنها یک روش تبلیغاتی است بلکه ارزش زیادی برای شرکت دارد. این هدایا علاوه بر تبلیغ برند، به مخاطبان احساس ارزشمندی می‌دهد و توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند.

 

هدایای نوروزی فرهنگی

هدایای نوروزی فرهنگی

 

با نزدیک شدن به فصل نوروز، ارسال هدایایی که به طور خاص به فرهنگ و سنت‌های ایرانی مرتبط باشند، می‌تواند یک راه جالب برای جلب توجه مخاطبان شما باشد. یکی از راه‌های جذاب برای جلب توجه در نوروز، ارائه تخفیف‌های ویژه برای سفرهای نوروزی است. ارسال هدایایی که به سنت‌های نوروزی مانند هفت‌سین مرتبط باشند، می‌تواند به جذب توجه بیشتری کمک کند. مثلاً، ارسال جعبه‌های شامل هفت مواد مختلف مرتبط با هفت‌سین یا اشیاءی که با این سنت همخوانی دارند، می‌تواند به عنوان یک هدیه جذاب و مناسب برای مخاطبان نوروزی تلقی شود.

 

بهترین هدایای نوروزی برای خانم ها

بهترین هدایای نوروزی برای خانم ها

 

بهترین هدایای نوروزی برای بانوان شامل انواع وسایل دکوری و ظروف صنایع دستی می‌باشد. در این روزهای شلوغ می‌توانید از میان مجموعه‌ای از هدایای متنوع مجموعه ما بهترین انتخاب را داشته باشید. به عنوان مثال، ارائه لوازم سفالی، میناکاری، ظروف مسی، ترمه و خاتم کاری و دیگر اشیاء هنری می‌تواند انتخاب خوبی باشد که به خاطر ماندنی و خاص باشد. در تک گیفت، ما مجموعه‌ای از این هدایا را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید هدیه مورد نظر و خوش‌سلیقه خود را با اطمینان وارد کنید.

 

بهترین هدایای نوروزی برای آقایان

بهترین هدایای نوروزی برای آقایان

 

آقایان بیشتر به وسایل کاربردی علاقه دارند بنابراین انتخاب هدیه نوروزی برای آنها بسیار آسان است. پیشنهاد ما به شما لیوان و ماگ تبلیغاتی، روان نویس، کیف، جاکلیدی، فلش مموری، سررسید و… می باشد.

 

هدایای نوروزی ارزان قیمت

هدایای نوروزی ارزان قیمت

 

هنگامی که بودجه‌ی شما محدود است، انتخاب هدایای نوروزی با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌تواند یک ایده عالی باشد. از جمله این هدایا می‌توان به خودکار، جاکلیدی، تقویم دیواری، ساک خرید تبلیغاتی، پازل و یا پاکت‌های نوروزی اداری با لوگوی شرکت اشاره کرد. گرچه این موارد به نظر ساده و کوچک می‌آیند، اما می‌توانند یک جذابیت و جنبه تبلیغاتی مناسب را داشته باشند.

 

بهترین زمان سفارش هدایای نوروزی

بهترین زمان سفارش هدایای نوروزی

پیشنهاد می کنیم که تصمیم‌گیری در مورد سفارش هدایای نوروزی را به آخرین روزهای اسفند موکول نکنید. بهتر است سریعاً با مخاطبان خود تماس بگیرید و با اعضای مجموعه تان مشورت کنید تا درباره نوع هدایا و تمایلاتشان اطلاعات بیشتری کسب کنید. سپس می‌توانید مجموعه‌ای از هدایای نوروزی را در تک گیفت بررسی کرده و بهترین گزینه‌ها را برای کسب و کار خود خریداری نمایید.

پس از انتخاب هدیه مورد نظر و تعیین تعداد مورد نیاز، می‌توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید تا در سال جدید با ارسال این هدایا، لبخندی روی لب مخاطبانتان به وجود آورید.

 

 

۵/۵ - ۱امتیاز

10 نظر در “بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز

  1. زهرا رضایی گفت:

    سلام برای خرید گیفت عید نوروز ۱۴۰۳ از طریق سایت یا حضوری باید اقدام کنیم؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام از طریق سایت راحت تر هستید می تونید مدل ها رو کامل مشاهده کنید و برای راهنمایی و استعلام قیمت با کارشناسان ما صحبت کنید: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  2. مهندس صادقی گفت:

    سلام بنده مدیر شرکت تجهیزات پزشکی هستم قصد سفارش هدیه تبلیغاتی برای مدیران شرکت های پزشکی همکار را دارم شما چه هدایای نوروزی مدیریتی را پیشنهاد می دهید؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز، خرید ست مدیرتی تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، محصولات چوبی مدیریتی انتخاب های خوبی هستند حتی می تونید مجموع این محصولات رو مثل پاور بانک، فلش مموری و جاکلیدی به صورت باکس سفارش بدید.

  3. hasani گفت:

    salam mamnonam babat matlab mofidetoon

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام ممنون بابت وقتی که گذاشتید و این مطلب خوندید.

  4. رضا گفت:

    از بین هدایای نوروزی ۱۴۰۳ کدومش کاربردی تره؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز معمولا سررسید و تقویم تبلیغاتی، لیوان و ماگ تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی در دسته کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی هستند.

  5. پریسا سرحدی گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت تیم حرفه ای تک گیفت
    گیفت نوروزی شرکتی که از شما خریدیم عالی بود و دقیقا شبیه عکسا بود
    ممنونم

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که از خدمات و محصولات مجموعه ما رضایت داشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *