شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

اسپیکر بلوتوث مدل TS2337

۱۱۱/۱۱۱/۱۱۱ تومان

نوع اتصال از طریق بلوتوث-اتصال دهنده با قابلیت پشتیبانیUSB/TF/BT/FM-دارای خروجی هدفون و ورودی میکروفون-باتری لیتیوم پلیمری-مدت زمان شارژ باتری 4ساعت-مدت زمان استندبای 100ساعت- توان اسمی (P.M.P.O) 250W- توان واقعی(RMS)3W-پشتیبانی از تماس تلفنی- وضوح صدا50db- پشتیبانی فاصله تا 10متر

توضیحات

اسپیکر تبلیغاتی مدل TS2337 از جایی که قابلیت حمل دارد، در سفر و حتی در خانه بسیار کاربردی است و می‌تواند موزیک‌های مورد علاقه‌تان را پخش کند. باتری این اسپیکر از نوع لیتیومی پلیمری بوده و برای شارژ مجدد، نیاز به ۴ ساعت تایم دارد. این دستگاه به راحتی از طریق بلوتوث به دستگاه‌هایی که مجهز به بلوتوث هستند، وصل می‌شود.

این اسپیکر تبلیغاتی علاوه بر کیفیت صدا، دارای امکانات فوق‌العاده‌ای می‌باشد. می‌توانید از طریق این دستگاه به رادیو متصل شوید و با استفاده از شیار کارت حافظه، USB و AUX به آن متصل شوید. بر روی بدنه این اسپیکر بندی قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید. همچنین برای کنترل راحت‌تر، دکمه‌هایی برای پخش و کنترل مقدار صدا بر روی این اسپیکر قرار داده شده است. برای خرید اسپیکر تبلیغاتی مدل TS2337 همین حالا از طریق سایت هدایای تبلیغاتی تک گیفت و تماس با مشاوران ما اقدام کنید.

 

 

 

امتیاز شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوث مدل TS2337”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها