شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

اسپیکر بلوتوث با سنسور حساس به Shake مدل M6

۱۱۱/۱۱۱/۱۱۱ تومان

اسپیکر در سه رنگ مشکی- نقره ای و طلایی با توان اسمی3W و اتصال بلوتوث سری 5 و امکان پخش 4 ساعت بدون وقفه – قابلیت تعویض موزیک با تکان دادن اسپیکر (SHAKE ) و قابلیت ریموت سلفی انداز و دارای میکروفون جهت پاسخ به تماس تلفن همراه متصل به اسپیکر در ابعاد 4.0*

توضیحات

اسپیکر تبلیغاتی مدل M6 یکی از اسپیکر‌هایی است که با ابعاد کوچک و قابل حمل، کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ی مناسب و ویژه‌ای برای هدایای تبلیغاتی باشد. طراحی منحصر به فرد این دستگاه به شکل استوانه کوچک است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

نسخه بلوتوث این مدل اسپیکر از ورژن ۵.۰ استفاده می‌کند و تا ۱۰ متر را پشتیبانی می‌کند، به‌طوری‌که هنگام پخش موسیقی، هیچگاه قطع نمی‌شود. توان خروجی این اسپیکر ۳ وات است و با داشتن میکروفن داخلی، امکان پاسخگویی به تماس‌های دریافتی را فراهم می‌کند. برای مدیریت بهتر صدا، دکمه‌هایی روی این اسپیکر قرار داده شده است که کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. همچنین، اسپیکر مدل M6 دارای قابلیت تعویض موزیک با تکان دادن اسپیکر (SHAKE ) بوده و در در سه رنگ مشکی- نقره ای و طلایی از مجموعه تک گیفت قابل سفارش است.

 

 

امتیاز شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوث با سنسور حساس به Shake مدل M6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها