شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

اسپیکر بلوتوث مدل A10

۱۱۱/۱۱۱/۱۱۱ تومان

اسپیکر در سه رنگ مشکی- نقره ای و طلایی با توان اسمی 3W و اتصال بلوتوث سری 5 و امکان پخش 2 الی 3 ساعت بدون وقفه – و قابلیت خواندن micro-SD -و دارای میکروفون جهت پاسخ به تماس تلفن همراه متصل به اسپیکر

توضیحات

در جهان پیشرفته امروز، استفاده از اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی، بلندگوها و دیگر دستگاه‌ها برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث به موبایل‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های دارای بلوتوث بسیار متداول شده است. این اسپیکرها از لحاظ اندازه، مدل و توان پخش متنوعی دارند و انتخاب آنها برای هدایای تبلیغاتی یک انتخاب بسیار مناسب است. زیرا این دستگاه‌ها با گذشت زمان کارایی خود را از دست نمی‌دهند و با قرار دادن لوگوی مربوطه بر روی آنها می‌توانید برند و نام خود را به مدت طولانی در دید مخاطبان قرار دهید.

خرید اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی مدل A10 انتخاب بسیار خوبی است زیرا دارای ابعاد بسیار کوچکی است و می‌توانید آن را به راحتی با خود حمل کنید. این مدل دارای توان خروجی ۳ وات، بلوتوث نسخه ۵ و قابلیت پخش موسیقی بدون وقفه تا ۲ الی ۳ ساعت می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند بر اساس سلیقه خود از بین سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی انتخاب کنند. این مدل از اسپیکرهای تبلیغاتی قابلیت پخش موزیک از کارت حافظه Micro SD و دارای میکروفون جهت پاسخ‌دهی به تماس‌های تلفن همراه متصل به اسپیکر را دارا است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه‌ها می‌توانید با همکاران ما در تک گیفت تماس بگیرید.

امتیاز شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوث مدل A10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها