مقالات

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

چکیده مطلب:

امروزه از گیفت تبلیغاتی برای جذب مشتری و قدردانی از کارمندان در مناسبت های خاص استفاده می شود. اما تقسیم بندی بودجه شرکت ها با توجه به جایگاه شغلی مخاطب کار آسانی نیست. در این مواقع خرید هدایای تبلیغاتی ارزان بهترین انتخاب برای جذب مشتریان جدید است و توصیه می کنیم که از هدایای تبلیغاتی گران برای مدیران و مشتریان قدیمی خود سفارش دهید. اشتباه نکنید! منظور از هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، محصولات بی کیفیت و کم ارزش نیست، بلکه بسیاری از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و ماندگار بوده و بیشترین تاثیر را در بازاریابی شما می گذارند. در ادامه با تک گیفت همراه باشید تا به معرفی ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان بپردازیم.

 

معرفی ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

 

معرفی ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

 

همانطور که گفته شد حتما نباید برای خرید هدایای تبلیغاتی هزینه زیادی پرداخت کنید بلکه هدایای تبلیغاتی ارزان و باکیفیت بهترین انتخاب برای سفارش عمده هدایای تبلیغاتی می باشند. اگر قصد خرید بهترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی را برای مشتریان دارید در ادامه ما به ۵ مورد از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی ارزان که بیشترین تاثیر را در تبلیغات شما دارند اشاره می کنیم.

 

۱. جا کارتی

جا کارتی تبلیغاتی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی بوده که برای معرفی و شناخت لوگو مجموعه شما در بین رقبا و مشتریان استفاده می شود. از مزایای استفاده از جا کارتی تبلیغاتی می توان به نظم دادن به کارت های شخصی (هویتی، بانکی، ویزیت و..)، عمر طولانی و خراب نشدن، تنوع بالا (جاکارتی چرمی، جاکارتی چوبی، جاکارتی فلزی و…) و اجرای انواع چاپ طلاکوب، نقره کوب و لیزری بر روی آن اشاره کرد. همه این موارد باعث شده تا جا کارتی تبلیغاتی به یک هدیه بی نظیر برای کسب و کارها تبدیل شود. با چاپ لوگو و برند تجاری خود بر روی این محصول می توانید این هدیه کاربردی را در همایش ها و نمایشگاه های مختلف برای جذب مشتری جدید به مخاطبان اهدا کنید. همچنین از جا کارتی تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی گران در ست های مدیریتی تبلیغاتی استفاده می شود.

 

۲. خودکار

خودکار تبلیغاتی یکی دیگر از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی است که برای همه ی افراد در هر رده شغلی مناسب است. از مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی می توان به طرح و جنس های مختلف، رنگ بندی زیاد، تاثیر گذاری بالا و… اشاره کرد. معمولا از خودکار پلاستیکی تبلیغاتی و خودکار فلزی تبلیغاتی برای هدایای ارزان و از خودنویس تبلیغاتی و ست خودکار و خودنویس تبلیغاتی در هدایای گران استفاده می کنند. به دلیل پرکاربرد بودن خودکار، با چاپ لوگو و برند تجاری خود بر روی این محصول، در ذهن مشتریان و همکاران ماندگار می شوید.

 

۳. لیوان و ماگ

لیوان و ماگ تبلیغاتی یکی دیگر از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و مصرفی بوده که حتما هر یک از شما برای یکبار هم که شده از آن در خانه یا محل کار استفاده کرده اید. از مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی می توان به اثر گذاری بالا بر مخاطب، دوام بالا لیوان، ماندگاری در ذهن مشتری و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم که برای تاثیر بیشتر بر ذهن مخاطب کیفیت را فدای کمیت نکنید و با خرید یک ماگ تبلیغاتی باکیفیت با چاپ لوگو و برند تجاری خود، برای مدت های زیادی ماندگار شوید.

 

۴. جا کلیدی

جا کلیدی تبلیغاتی یکی دیگر از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی است که می توانید برای معرفی کسب و کارتان از آن استفاده کنید. همه ی افراد برای نگهداری از کلیدهای خوب از جا کلیدی استفاده می کنند و از آنجایی که این محصولات دوام زیادی داشته پس می توانند تا سال ها تبلیغات برند شما را به خوبی انجام دهند. تنوع طرح و جنس جا کلیدی زیاد بوده بنابراین می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی را انتخاب نمایید. با چاپ لوگو و برند تجاری خود بر روی این محصول می توانید این هدیه کاربردی را برای استفاده در همایش ها و نمایشگاه های مختلف با هزینه سفارش کم خریداری کنید.

 

۵. سررسید و تقویم

سر رسید و تقویم تبلیغاتی یکی دیگر از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی پرطرفدار بوده که در راس همه هدایا قرار می گیرد. از مزایای استفاده از تقویم تبلیغاتی می توان به قابلیت طراحی شخصی سازی شده، کیفیت و استحکام بالا، امکان فضای تبلیغات گسترده، ماندگاری برای مدت یکسال در محیط کار و… اشاره کرد. همه ی این مزایا باعث شده تا تقویم تبلیغاتی، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز مقرون به صرفه محسوب شود. با چاپ لوگو و برند تجاری خود بر روی این محصول می توانید همیشه در جلو چشم مخاطبان بوده و بازاریابی گسترده برای جذب مشتریان جدید انجام دهید.

 


شاید دوست داشته باشید بخوانید :

ویژگی هدایای تبلیغاتی خلاقانه


 

تاثیر هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت روی مشتریان

 

تاثیر ارزان ترین هدایای تبلیغاتی روی مشتریان

 

اگر قصد شما از خرید هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، تهیه محصولاتی بی کیفیت و کم ارزش صرفا برای صرفه جویی در هزینه هاست باید بگوییم وقت و پول خود را هدر داده اید زیرا نه تنها تاثیر مثبتی بر روی فروش و جذب مشتری جدید نخواهد گذاشت، بلکه اعتبار خود را نزد مشتریان قدیمی نیز از دست می دهید. اما در مقابل اگر هوشمندانه هدایای تبلیغاتی ارزان باکیفیت و کاربردی خریداری نمایید، شک نکنید که در ذهن محاطب ماندگار خواهید شد و نشان می دهید که محصولات و خدمات شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در کل اگر هدایای تبلیغاتی ارزان بی کیفیت به مشتریان بدهید به آنها این حس را القا کرده که ارزشی برای مجموعه شما ندارند ولی اگر هدایای تبلیغاتی ارزان باکیفیت به مشتریان بدهید، نمونه کوچکی از کیفیت خدمات و محصولات خود را به آنها ارائه کرده اید.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان تک گیفت

 

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی از تک گیفت

 

در این مطلب ار ارزان ترین هدایای تبلیغاتی باکیفیت و کاربردی برای مشتریان صحبت کردیم بنابراین باید برای تبلیغات خود به دنبال یک فروشگاه معتبر و خوش سابقه باشید. ما مجموعه هدایای تبلیغاتی تک گیفت را پیشنهاد می دهیم. زیرا تمام هدایا در این مجموعه با تفکر هوشمندانه و خلاقیت متخصصان طراحی شده تا تاثیر مثبت را بر روی مخاطب بگذارد. هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت در تک گیفت به هیچ عنوان به معنی بی کیفیت بودن نیست و ما تضمین می کنیم که بهترین قیمت را در کنار مقرون به صرفه و کاربردی بودن به مشتریان خود تقدیم می کنیم. همچنین در تک گیفت امکان سفارش فوری هدایای تبلیغاتی ارزان به صورت عمده وجود دارد. می توانید همین حالا با مشاوران حرفه ای مجموعه تک گیفت تماس گرفته تا از قیمت های دقیق و نمونه های بیشتر مطلع شوید.

 

 

۵/۵ - ۱امتیاز

12 نظر در “ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

  1. فرشته دیبا گفت:

    سلام تجربه من میگه هدایای تبلیغاتی ارزان اگر در جایگاه های درست استفاده بشن واقعا از هدایای تبلیغاتی لاکچری موثرترن.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله نظر شما کاملا درست است ممنون از اینکه تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  2. رحمتی گفت:

    برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان از چه طریقی باید اقدام کنیم؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام میتونید از طریق سایت یا تماس با مشاورین ما اقدام کنید: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  3. پارسا حسینی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ممنون میشم بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت معرفی کنید؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام دوست عزیز تمام هدایایی که در این مقاله معرفی شدند بهترین هستند با توجه به سلیقه، بودجه و نیاز مخاطب هدف تون باید انتخاب کنید.

  4. Ali yavari گفت:

    shomare tamas va adress mifarmayid baraye kharid?

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله با مشاورین ما در تماس باشید تا راهنماییتون کنن: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  5. farzad tavakoli گفت:

    سلام برای خرید هدیه تبلیغاتی عمده ارزان و نوع چاپ درخواستیم از همین سایت ثبت کنم؟

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام بله هم از طریق سایت و هم از طریق تماس با مشاورین ما میتونید ثبت سفارش کنید: ۰۲۱۸۸۲۲۶۱۸۳

  6. sajedi گفت:

    mamnoon baraye matlabe karbordi ke eraeh kardid.

    1. پگاه عباسی گفت:

      سلام ممنون از وقتی که گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *