شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه 9 تا 14

خرید ابزار آلات تبلیغاتی

ابزار آلات تبلیغاتی

یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی، ابزار آلات تبلیغاتی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. ابزار آلات تبلیغاتی شامل مدل هایی از جمله ابزار چندکاره تبلیغاتی یا جعبه ابزار تبلیغاتی، چاقو ابزار، متر تبلیغاتی و …می باشند. یکی از مزایای ابزا آلات تبلیغاتی این است که به جز برای آقایان برای خانم ها نیز جذاب است زیرا چه در خانه و چه در بیرون کاربرد دارد. در کل این ابزارهای تبلیغاتی کاربرد بسیار زیادی دارد.

خرید ابزار آلات تبلیغاتی

مهمترین عاملی که تبلیغات محصولات را موثر و قابل توجه می‌کند، کیفیت تبلیغات بر روی هر ابزار تبلیغاتی است. بنابراین، اگر چاپ ابزار تبلیغاتی با کیفیت پایینی انجام شود، تاثیر بسیار ضعیفی بر روی دیده شدن و در نتیجه، هدف واقعی تبلیغاتی خواهد داشت. پس در هنگام سفارش به این موارد بسیار دقت کنید و سفارش خود را به مجموعه های مطمئن بسپارید. مجموعه هدایای تبلیغاتی تک گیفت سفارش شما را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب آماده و ارسال می کند.

قیمت ابزار آلات تبلیغاتی

قیمت ابزار آلات تبلیغاتی یکی از عوامل مهمی است که شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای انتخاب ابزارهای تبلیغاتی خود به آن توجه ویژه‌ای دارند. همچنین، بر اساس ارزشی که ابزار تبلیغاتی برای یک شرکت دارد، ممکن است قیمت حتی در تعیین میزان سفارش تأثیرگذار باشد. قیمت ابزار تبلیغاتی هم به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به کیفیت جنس و برند، تعداد سفارش تکی یا عمده، چند کاره بودن، نوع جعبه و بسته بندی آن، کیفیت چاپ تبلیغات صورت گرفته بر روی آن و… اشاره کرد. برای اطلاعات دقیق از قیمت ها و دیدن مدل های بیشتر از طریق سایت تک گیفت یا تماس با شماره های دفتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چاپ ابزار آلات تبلیغاتی

بیشتر شما نگران پاک شدن لوگو برندتان از روی ابزار آلات هستید باید بگوییم که لوگو شما با چاپ لیزری یا چاپ تامپو انجام شده و برای همیشه ماندگار و دائمی خواهد بود.

 

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها